Branża: Suplementy diety
Podjęte działania: Tematyczny link building
Efekt: Wzrost ruchu z wyszukiwarek o ponad 6000%

Zrzut ekranu z narzędzia Google Analytics

case study - link building

Opis problemu

Strona internetowa promująca popularny w całej Polsce (i na świecie) suplement diety potrzebowała większej widoczności w wyszukiwarce. Treść witryny i jej optymalizacja pod kątem SEO były odpowiednie, jednak w dalszym ciągu nie pozyskiwała ona prawie żadnego ruchu.

Rozwiązanie

W tak konkurencyjnych branżach, jak omawiana, nawet dobrze rozeznana zawartość i odpowiednia struktura witryny to za mało. Podjęte zostały szeroko zakrojone działania link buildingowe, które pomogły stopniowo zbudować widoczność i zyskać satysfakcjonujące rezultaty. Ilość wizyt na stronie zwiększyła się z kilkudziesięciu do kilku tysięcy. Dzięki systematyczności, wyniki w postaci czołowych pozycji na główne słowo kluczowe i szereg fraz tzw. „długiego ogona” utrzymują się stabilnie aż do chwili obecnej i pomagają generować przychód.