Branża: Zdrowe odżywianie
Podjęte działania: Dobór słów kluczowych + Link building
Efekt: Wzrost widoczności w wyszukiwarce o ponad 500%

Zrzut ekranu z narzędzia Google Search Console

case study link building - 2

Opis problemu

Nowo powstały portal o zdrowym odżywianiu potrzebował drogi rozwoju, która pomoże przy ograniczonym budżecie rozpocząć działania SEO i budować świadomość internautów.

Rozwiązanie

Branża jest dość konkurencyjna, ale jednocześnie bardzo duża, wobec czego zostały przedstawione propozycje treści, które cechują się dużą ilością wyszukań, a nie są jeszcze „obstawione” przez gigantów.

Po napisaniu i optymalizacji treści artykułów pod kątem SEO, działania zostały uzupełnione o link building. Połączenie dwóch usług sprawiło, że strona internetowa zaczęła się pojawiać w wyszukiwarkach na coraz większą ilość słów kluczowych i nastąpił duży skok widoczności. Widoczność oznacza ilość wyświetleń (nie kliknięć) w wyszukiwarce i świadczy o tym, ile razy internauta napotkał wynik podczas swoich poszukiwań. Wzrost widoczności jest ważny, ponieważ to sygnał, który poprzedza wzrost ilości wizyt na stronie.